Brand
is You “Değişimin Ustaları” Konferansı
28
Kasım günü Boğaziçi Üniversitesi’nde…
Saffron
Brand Consultants katkılarıyla bu yıl dördüncüsü düzenlenecek
Brand is You Konferansı “Değişimin Ustaları” temasıyla 28
Kasım 2014 tarihinde Boğaziçi Üniversitesi Albert Long Salonu’nda
gerçekleştirilecek.
İş dünyası,
sivil toplum kuruluşlarından Başkan, CEO ve üst düzey
yöneticilerin yanı sıra, çok sayıda sıra dışı girişimci,
sanatçı ve aktiviste ev sahipliği yapacak konferans, tüm yıla
yayılan bir dizi yurtiçi ve yurtdışı etkinlik ile geniş bir
kitleye seslenecek. Saffron Brand Consultants katkılarıyla
gerçekleşecek konferansta, marka ve markalaşma sürecinde
değişimin ve farklılaşmanın önemi tartışılacak ve günümüze
dair marka serüvenlerinin ve değişimin yarattığı yeniliklerin
başarı hikâyeleri paylaşılacak.
28 Kasım’da gerçekleşecek konferans 3 aşama olarak tasarlandı.
Buna göre, sabah saatlerinde başlayacak panellerde birçok sektörde
alanında uzman yöneticiler 2023 vizyonu ve İstanbul Finans Merkezi
ile dünyaya açılan markaları masaya yatıracak. Öğleden sonraki
bölümlerde doğuştan global markaların yöneticileri markalaşma
serüvenlerini anlatırken “değişimin ustaları” bölümünde
ise değişimle fark yaratan ve markalaşma yönünde emin adımlar
atan markalar, kendi başarı hikayelerini aktaracak. Ayrıca Türkiye
İhracatçılar Meclisi ile birlikte gerçekleştirilen
‘’Turkey.Discover the Potential’’ konseptinin yaratılış
hikayesine yer verilecek.
Boğaziçi Üniversitesi’nde 28 Kasım
günü gerçekleştirilecek konferansla ilgili bilgi veren Saffron
Türkiye ve Orta Asya Direktörü Turgay Adıyaman bu yılki
konferansla ilgili; “4 yıldır düzenlediğimiz Brand is You
konferansı, özellikle Türkiye markasının ve yurtdışına marka
ihraç etme süreçlerinin tartışıldığı günümüzde “marka”
olgusuna ışık tutacak nitelikte. Bu yıl konseptimizi “değişimin
ustaları” olarak belirledik. Zira bir şeyler değişmeden ve
markalar kendilerindeki değişmesi gereken unsurları saptamadan
global bir marka olmak maalesef mümkün değil. Biz de bu yıl
konferansımızda, değişerek ve gelişerek başarı hikâyelerine
imza atan markalara ve onların serüvenlerine yer verdik” dedi.
0 yorum